BME Vegyészmérnöki és Biomérnöki Kar

nyelv / language: hu | en
A tantárgy adatlapja ebben a tantervben:
Adatlapverzió:
Budapesti Műszaki és
Gazdaságtudományi Egyetem
Vegyészmérnöki és Biomérnöki Kar
Szabadon választható nappali osztatlan

Tantárgyadatlap
és tantárgykövetelmények

Környezeti marketing

A tantárgy neve angolul: Environmental Marketing

Tantárgy kódja Követelmény Kredit
BMEGT42M418 0+2+0/f 3

A tantárgyfelelős személy és tanszék:

Dr. Valkó László, c. egyetemi tanár, Környezetgazdaságtan Tanszék

A tantárgy előadója:

Név:

Beosztás:

Tanszék/Intézet

Dr. Valkó László

c. egyetemi tanár

Környezetgazdaságtan Tanszék

Dr. Ijjas Flóra

Péterné Dr. Baranyi Rita

egyetemi tanársegéd

egyetemi adjunktus

Környezetgazdaságtan Tanszék

Környezetgazdaságtan Tanszék

A tantárgy az alábbi témakörök ismeretére épít:

Menedzsment és környezetmenedzsment alapismeretek

Kötelező/ajánlott előtanulmányi rend:

párhuzamos követelmény (a tárgy csak a másik tárgy egyidejű felvételével vagy előzetes teljesítése esetén vehető fel)

Környezetmenedzsment

A tantárgy célkitűzése:

Bemutatni a marketing helyét a környezetmenedzsment technikák-módszerek között. Tudatosítani a környezeti marketing pozícióját és szerepét egy piacorientált szervezet esetében. Felkészíteni a hallgatót a rendszerintegratív gondolkodásra. Gyakorlatot szerezni a szervezeti környezeti marketing koncepció kialakításában.

A tantárgy tematikáját kidolgozta:

Név:

Beosztás:

Tanszék, Int.:

Dr. Valkó László

c. egyetemi tanár

Környezetgazdaságtan Tanszék

Tanulási eredmények:

A tanulási eredmények között az adott szak Képzési és Kimeneti Követelményében [18/2016. (VIII. 5.) EMMI rendelet] előírt tanulási eredmények szerepelnek kékkel. A jelen tantárgy ezekhez való hozzájárulása feketével szedett.

Tudás

Képesség

Attitűd

Autonómia és felelősség

Utolsó módosítás: 2017-06-28 09:17:28

A további tárgyak adatlapjának kiválasztásához kattintson ide.