Dr. Valkó László, c. egyetemi tanár, Környezetgazdaságtan Tanszék
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Vegyészmérnöki és Biomérnöki Kar |
Szabadon választható nappali osztatlan |
Tantárgyadatlap
és tantárgykövetelmények
Környezeti marketing
A tantárgy neve angolul: Environmental Marketing
Tantárgy kódja | Követelmény | Kredit |
BMEGT42M418 | 0+2+0/f | 3 |
A tantárgyfelelős személy és tanszék:
A tantárgy előadója:
Név: |
Beosztás: |
Tanszék/Intézet |
Dr. Valkó László |
c. egyetemi tanár |
Környezetgazdaságtan Tanszék |
Dr. Ijjas Flóra Péterné Dr. Baranyi Rita |
egyetemi tanársegéd egyetemi adjunktus |
Környezetgazdaságtan Tanszék Környezetgazdaságtan Tanszék |
A tantárgy az alábbi témakörök ismeretére épít:
Menedzsment és környezetmenedzsment alapismeretek
Kötelező/ajánlott előtanulmányi rend:
párhuzamos követelmény (a tárgy csak a másik tárgy egyidejű felvételével vagy előzetes teljesítése esetén vehető fel) |
Környezetmenedzsment |
A tantárgy célkitűzése:
Bemutatni a marketing helyét a környezetmenedzsment technikák-módszerek között. Tudatosítani a környezeti marketing pozícióját és szerepét egy piacorientált szervezet esetében. Felkészíteni a hallgatót a rendszerintegratív gondolkodásra. Gyakorlatot szerezni a szervezeti környezeti marketing koncepció kialakításában.
A tantárgy tematikáját kidolgozta:
Név: |
Beosztás: |
Tanszék, Int.: |
Dr. Valkó László |
c. egyetemi tanár |
Környezetgazdaságtan Tanszék |
Tanulási eredmények:
A tanulási eredmények között az adott szak Képzési és Kimeneti Követelményében [18/2016. (VIII. 5.) EMMI rendelet] előírt tanulási eredmények szerepelnek kékkel. A jelen tantárgy ezekhez való hozzájárulása feketével szedett.
Tudás
Képesség
Attitűd
Autonómia és felelősség
Utolsó módosítás: 2017-06-28 09:17:28
A további tárgyak adatlapjának kiválasztásához kattintson ide.